W gdyńskim hotelu Kuracyjny zainaugurowana została 25 kwietnia druga edycja Akademii Inwestycji Hotelarskich. W wykładach uczestniczyło przeszło dwudziestu właścicieli hoteli, hotelarzy i osób chcących zainwestować na rynku hotelarskim. Największym powodzeniem cieszyły się wykłady dotyczące zarządzania hotelarskim projektem inwestycyjnym oraz feng shui, czyli co zrobić, by hotel miał klimat i duszę.
Nowością w AIH jest case study, czyli wykład, w którym gospodarz obiektu, w którym odbywają się zajęcia (w II edycji są to obiekty, które funkcjonują od niedawna) opowiada o swoich doświadczeniach zwiazanych z wprowadzeniem hotelu na rynek.
Partnerami szkolenia były firmy Friliproperties, Styl I Miramar, sponsorami Happold, Intra, Kaldewei, Quadro, Prof.-us i Tomgast. Patronem tego spotkania był Budnet.
Nowością w AIH jest case study, czyli wykład, w którym gospodarz obiektu, w którym odbywają się zajęcia (w II edycji są to obiekty, które funkcjonują od niedawna) opowiada o swoich doświadczeniach zwiazanych z wprowadzeniem hotelu na rynek.
Partnerami szkolenia były firmy Friliproperties, Styl I Miramar, sponsorami Happold, Intra, Kaldewei, Quadro, Prof.-us i Tomgast. Patronem tego spotkania był Budnet.
Dodaj komentarz