Sieć Sheraton Hotels & Resorts ogłosiła dzisiaj wprowadzenie Sheraton Social Hour, pierwszego w swoim rodzaju programu degustacji win klasy premium. Nowa oferta została opracowana przez najlepszych ekspertów z branży winiarskiej we współpracy z globalnym zespołem ds. żywności i napojów marki Sheraton. W ramach nowego programu goście z 240 hoteli Sheraton biorących udział w projekcie będą mogli wybierać wina ze specjalnie skomponowanego menu, a także kosztować je podczas cyklicznych degustacji.
„Zależało nam, aby móc zaproponować naszym gościom degustację wina i nadać temu doświadczeniu odpowiednią rangę. Jestem ogromnie dumna mogąc ogłosić wprowadzenie Sheraton Social Hour w naszych hotelach” oświadczyła Susanne Barfoed, menedżer marki Sheraton, Starwood Hotels & Resorts na Europę, Afrykę & Bliski Wschód. „Naszym celem jest uzyskanie statusu miejsca, w którym goście mogą zasmakować znakomitych win, bez względu na to, dokąd podróżują”.
Wznieś Kielich – Degustacje Sheraton Social Hour
Wszystkie hotele uczestniczące w sygnowanym przez markę globalnym programie promocji wina, będą oferować gościom specjalnie skomponowaną kartę win, które znajdą się w stałej ofercie baru w hotelowym lobby. Wszystkie hotele Sheraton uczestniczące w programie, będą organizować trzy lub cztery razy w tygodniu wieczorne degustacje wyselekcjonowanych win. Spośród 37 hoteli Sheraton realizujących ten program w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie znajdują się m.in. polskie hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Sopocie, a także Sheraton Grand Edinburgh, Sheraton Bratislava w tętniącej życiem stolicy Słowacji, Sheraton Abu Dhabi Hotel & Resort na Bliskim Wschodzie, Sheraton Pretoria w Południowej Afryce i wiele innych.
Social Hour w liczbach
Pilotażowa edycja programu odbyła się w 19 hotelach Sheraton na całym świecie i odniosła ogromny sukces. Wewnętrzny sondaż przeprowadzony przez firmę wykazał, że 66% gości byłoby bardziej skłonnych do zakupu wina podczas podróży, gdyby zaoferowano im program degustacji win klasy premium. Spośród gości, którzy uczestniczyli w pilotażowym programie Sheraton Social Hour 95% stwierdziło, że jest „bardzo prawdopodobne” lub „prawdopodobne”, że ponownie wezmą udział w Social Hour, a także, że polecą ten program innym.
Firma Starwood poświęciła kilka ostatnich lat na modernizację i odbudowę marki będącej jedną z ikon branży hotelowej i obecnie pozycja marki Sheraton jest lepsza niż kiedykolwiek, a jej portfolio najmocniejsze w historii. Marka nieustannie zwiększa swój udział w rynku, wskaźnik średniego przychodu z jednego pokoju (RevPAR) wciąż rośnie, a poziom zadowolenia gości jest najwyższy w całej historii marki. Prawdopodobieństwo powrotu gości i polecenia hotelu Sheraton innym, a także poziom zadowolenia organizatorów spotkań i konferencji oraz pracowników osiągają wartości najwyższe w historii - co sygnalizuje, że goście zauważają i ponownie odkrywają markę Sheraton. Tym samym wzrasta atrakcyjność marki dla właścicieli oraz inwestorów.
Dodaj komentarz