I Międzynarodowa Konferencja – Gościnność w XXI Wieku

Concierge pomagają
budować lojalność




Ponad 70 przedstawicieli hoteli oraz mniejszych obiektów noclegowych uczestniczyło w I Międzynarodowej Konferencji Hotelarskiej "Gościnność w XXI w.", która odbyła się 27 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott. Zorganizowana przez miesięcznik Hotelarz i firmę Concierge Polska konferencja przebiegała pod hasłem: Jakość obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelarstwa.

Celem konferencji było przedstawienie wpływu wysokiej jakości obsługi gości hotelowych na ich lojalność oraz skutecznych sposobów na podniesienie wskaźników wierności klientów wobec obiektów noclegowych, takich jak chociażby opieka concierge oraz odpowiednie programy. Gośćmi specjalnymi i prelegentkami były Holly Stiel i Marjorie Silverman reprezentujące ogólnoświatową organizację concierge - Les Clefs dŐOr. Obie Panie w swych wystąpieniach nakreśliły wymagania, przed jakimi goście stawiają osoby wykonujące profesję concierge oraz zaprosiły pracujących w Polsce concierge do utworzenia organizacji krajowej. Inicjatywę tę podchwycili obecni na konferencji concierge z największych polskich hoteli.












Pani profesor Małgorzata Bednarczyk przedstawiła zastosowanie nowoczesnych trendów w promocji i marketingu do tworzenia skutecznego programu lojalnościowego














Marta Kuniszyk, dyrektor biura rozwoju Orbis SA
przedstawiła uczestnikom konferencji najnowsze trendy na światowym i rodzimym rynku hoteli














Marjorie Silverman i Holly Stiel zaprosiły
do utworzenia organizacji pracujących
w Polsce concierge




Małgorzata Morek z Orbisu spotkała na konferencji
Marjorie Silverman, która przed laty opiekowała się nią w hotelu w USA















Na pierwszym planie: Sylwia Bortniak z Concierge Polska w rozmowie z Piotrem Prasułą, concierge z Victorii







Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *