Concierge pomagają
budować lojalność
budować lojalność
Ponad 70 przedstawicieli hoteli oraz mniejszych obiektów noclegowych uczestniczyło w I Międzynarodowej Konferencji Hotelarskiej "Gościnność w XXI w.", która odbyła się 27 marca w warszawskim hotelu Courtyard by Marriott. Zorganizowana przez miesięcznik Hotelarz i firmę Concierge Polska konferencja przebiegała pod hasłem: Jakość obsługi klienta kluczem do sukcesu hotelarstwa.
Pani profesor Małgorzata Bednarczyk przedstawiła zastosowanie nowoczesnych trendów w promocji i marketingu do tworzenia skutecznego programu lojalnościowego
Marta Kuniszyk, dyrektor biura rozwoju Orbis SA
przedstawiła uczestnikom konferencji najnowsze trendy na światowym i rodzimym rynku hoteli
Marjorie Silverman i Holly Stiel zaprosiły
do utworzenia organizacji pracujących
w Polsce concierge
Małgorzata Morek z Orbisu spotkała na konferencji
Marjorie Silverman, która przed laty opiekowała się nią w hotelu w USA
Na pierwszym planie: Sylwia Bortniak z Concierge Polska w rozmowie z Piotrem Prasułą, concierge z Victorii
Dodaj komentarz