Pierwsze wrażenie jest bardzo ważne. W przypadku hotelujednym z elementów budujących to wrażenie jest czystei zadbane wejście. Pomogą nam tu maty wejściowe,które zatrzymują kurz, piasek i bród wnoszony do pomieszczeń(w znacznym stopniu zmniejsza to także koszt sprzątania).Maty umiejscawiamy przy wejściu do hotelu, w holu,przy recepcji – we wszystkich tych miejscach, gdzie podłogisą najbardziej narażone na brud i zniszczenie. Wyposażonew gumowe podłoże maty zachowują przyczepność do posadzeki – dzięki temu – tworzą antypoślizgowy element wyposażeniawnętrz. Jeden metr kwadratowy maty jest w stanie zatrzymać i pochłonąćokoło 5,5 litra wody i cztery kilogramy zabrudzeń wnoszonychdo pomieszczeń w postaci kurzu, piasku itp. Producenci oferująduż [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz