W ciągu pięciu lat mogłoby w Polsce powstać 25-30 hoteli należących
do naszej sieci. W dłuższym okresie
50 - zapowiedział w marcu
Rob Spiekerman, dyrektor operacyjny InterContinental Hotels Group na kraje Beneluksu oraz Europy Środkowej
i Wschodniej.
Notowana w Londynie hotelarska grupa, która jest właścicielem siedmiu marek, w tym prestiżowych Intercontinental czy Crowne Plaza, rozmawia obecnie z polskimi partnerami na temat przyspieszenia rozwoju. Na razie w skład grupy w Polsce wchodzi siedem obiektów. IHG nie zamierza wprowadzać na nasz rynek nowych marek, lecz rozwijać już obecne
- przede wszystkim
Express by Holiday Inn i Holiday Inn. Według Roba Spiekermana koszt wybudowania jednego nowego
pokoju sieci w Polsce zamyka się
w 60 tys. USD.
do naszej sieci. W dłuższym okresie
50 - zapowiedział w marcu
Rob Spiekerman, dyrektor operacyjny InterContinental Hotels Group na kraje Beneluksu oraz Europy Środkowej
i Wschodniej.
Notowana w Londynie hotelarska grupa, która jest właścicielem siedmiu marek, w tym prestiżowych Intercontinental czy Crowne Plaza, rozmawia obecnie z polskimi partnerami na temat przyspieszenia rozwoju. Na razie w skład grupy w Polsce wchodzi siedem obiektów. IHG nie zamierza wprowadzać na nasz rynek nowych marek, lecz rozwijać już obecne
- przede wszystkim
Express by Holiday Inn i Holiday Inn. Według Roba Spiekermana koszt wybudowania jednego nowego
pokoju sieci w Polsce zamyka się
w 60 tys. USD.
Dodaj komentarz