Autor: Wiktor Kołakowski
Sieć Intercontinental Hotel Group stworzyła nową markę dopasowaną specjalnie do chińskiego rynku – Hualuxe Hotels & Resorts. 4–gwiazdkowe hotele gościć mają chińskich biznesmenów w podróżach służbowych. Z kolei w Ameryce IHG wprowadza nową markę lifestylową – Even.
Nazwa nowej marki – Hualuxe wzięła się od chińskiego słowa Hua oznaczającego dumne, majestatczne Chiny (a lux to lux). Pierwszy hotel ma zostać oddany do użytku w 2013 roku, w IHG szacuje, że w ciągu najbliższych 10 – 15 lat pojawi się w ok. 100 chińskich miastach.
Hualuxe dla Chińczyków
– Hualuxe Hotels & Resorts jest jedną ze strategicznych inicjatyw IHG, aby osiągnąć wzrost udziałów w dynamicznie rozwijającym rynku chińskim. W perspektywie długoterminowej planujemy wprowadzić ją również na rynki międzynarodowe – mówi Richard Solomons, prezes IHG. – Marka Hualuxe została stworzona dla zapracowanych liderów biznesu i administracji publicznej, którzy przyczyniają się do rozwoju chińskiej ekonomii. Mają oni napięte harmonogramy, długie godziny pracy, ale też wysokie oczekiwana wobec tego, co otrzymują. Potrzebują hotelu, w którym czuliby się komfortowo i przyjaźnie, ale który jednocześnie oddawa [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz