Krasicki nagrodzony

Hotel Krasicki w Lidzbarku Warmińskim – laureat piątej edycji konkursu „Hotelarza” „Hotel z pomysłem 2011” w nagrodę otrzymał od firmy Polor, patrona konkursu, wózek Numatic dla służby pięter.

 

Nagrodę w imieniu hotelu odbierali Magdalena Dowgiałło – Dyrektor Operacyjny Hotelu, Mariusz Nowakowski – Kierownik Hotelu oraz Anna Gromala – Kierownik Służby Pięter. Hotel Krasicki zdecydowanie zwyciężył w piątej edycji „Hotelu z Pomysłem”. Jurorzy docenili staranną i przeprowadzoną z rozmachem adaptację przedzamcza na hotel, oferujący pełen zakres usług na najwyższym poziomie, który stanowi perłę w koronie Grupy Anders Andrzeja Dowgiałły, realizującej wszystkie swoje projekty hotelowe na Warmii i Mazurach. Poniżej – opinie ekspertów na temat hotelu. „Kolejne dzieło 'kasztelana Dowgiałły'; robiąca niezatarte wrażenie wariacja niby oczywistego pomysłu na adaptację zamku” – Tomasz Czerwiński, dyrektor hotelu Polonia w Raciborzu. „Wskrzeszenie do świetności takich miejsc jest zawsze wyzwaniem” – Igor Galas, Partner w pracowni PRC Architekci. „Rewelacyjne połączenie nowoczesności w przepięknie odrestaurowanych wnętrzach z kilkusetletnią historią” – Janusz Mitulski, Partner w Horwath HTL. „Obiekt robi doskonałe wrażenie estetyczne.

 

Warto docenić – naprawdę oryginalny pomysł na ofertę hotelową związany z obserwatorium” – Małgorzata Chechlińska, prezes Grupy Trip. „Najbardziej imponująca adaptacja zabytkowego obiektu na hotel na przestrzeni lat. Genialne wykorzystanie dwóch wielkich postaci: Kopernika i Krasickiego związanych z tym miejscem, biblioteka, SPA i własna przystań. Może być wzorem dla innych hoteli” – Paweł Rytel, dyrektor ds. sprzedaży portalu rezerwacyjnego Staypoland.com. „Nieczęsto można spotkać obiekt, który jest tak przemyślany od początku do końca i do tego rewelacyjnie wpisuje się w otoczenie bliższe (Zamek Biskupów Warmińskich) i dalsze (Warmia). Na dodatkową pochwałę zasługuje, niestety nie tak oczywiste w Polsce, poszanowanie miejsca. Biblioteka czy obserwatorium astronomiczne w tym hotelu nie są ekstrawaganckim designerskim pomysłem, ale idealnie pasującym uzupełnieniem hotelu. Tego typu obiekty są same w sobie produktem turystycznym i mogą ściągnąć gości nie tylko na konferencje i szkolenia, ale samym faktem, że są” – Zbigniew Adamów-Bielkowicz, redaktor naczelny „Rynku Turystycznego”.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *