W lutym na Facebooku wystartowała oficjalnie polskojęzyczna wersja Fan Page programu lojalnościowego firmy Accor – A|Club. Wiosną zostanie również wdrożona aplikacja lokalizacyjna A|Club Places, która umożliwia uzyskanie dodatkowych punktów w programie lojalnościowym A|Club.
Program lojalnościowy A|Club www.a-club.com przeznaczony jest dla klientów hoteli Grupy Hotelowej Orbis i jej strategicznego partnera – firmy Accor. Za każdą wydaną złotówkę klient dostaje punkty, które następnie mogą zostać wymienione na kupony upominkowe, darmowe noclegi lub mile lotnicze. W Polsce przystąpiło do programu ponad 140 tys. osób, zaś na całym świecie należy do niego 8,3 miliona członków. Chcąc być jeszcze bliżej klientów, zainaugurowano polskojęzyczną wersję Fan Page A|Club na Facebooku (http://www.facebook.com/AClubofficial). Dzięki niej członkowie programu będą mogli otrzymywać najświeższe informacje na portalu, a także zdobywać dodatkowe punkty, biorąc udział w licznych konkursach. Dodatkowo, firma Accor wdraża innowacyjną i unikalną aplikację na Facebooka. A|Club Places jest pierwszą aplikacją lokalizacyjną wprowadzoną przez międzynarodową grupę hotelową, która oferuje dodatkowe punkty dla członków programu lojalnościowego. Za każdym razem, gdy posiadacz karty A|Club zatrzyma się w jednym z 2,3 tys. hoteli Grupy Accor należących do programu i zaloguje się do aplikacji, będzie mógł zdobywać kolejne specjalne znaczki i punkty bonusowe. Każdy znaczek umożliwia uzyskanie dodatkowych punktów, które mogą być wymienione na vouchery do wykorzystania w hotelach Grupy Accor, mile lotnicze lub kupony honorowane u partnerów programu. Aplikacja dostępna jest już od dziś w wersji anglojęzycznej, zaś w wersji polskiej – od maja br.
Dodaj komentarz