Wraz z początkiem lutego br. największa sieć hoteli na świecie otworzyła swoje pierwsze biuro w Polsce. Zlokalizowane w Skylight Building, w samym sercu stolicy, będzie oficjalną siedzibą Regionalnego Dyrektora Sprzedaży Best Western na Polskę.
1 lutego w centrum Warszawy, przy ulicy Złotej 59, tuż obok galerii handlowej Złote Tarasy, otwarto pierwsze biuro Best Western w Polsce. Na terenie kraju sieć posiada obecnie 11 hoteli, a do końca 2012 roku chce otworzyć 9 kolejnych.
W zeszłym roku niemal podwoiliśmy liczbę obiektów działających pod marką Best Western. W tym roku również planujemy intensywną rozbudowę naszego portfolio – mówi Gheorghe Cristescu, Regionalny Dyrektor Sprzedaży Best Western na Polskę. W ramach tak dynamicznego rozwoju uznaliśmy, że otwarcie przedstawicielstwa w Polsce jest naturalną koleją rzeczy – dodaje.
Nowe biuro pozwoli znacznie usprawnić zarządzanie oraz kontrolę jakości obiektów Best Western na terenie Polski. Ułatwi także kontakt z obecnymi oraz potencjalnymi partnerami biznesowymi. Best Western stale prowadzi rozmowy z nowymi hotelami. Najbardziej obiecującymi kandydatami są obiekty posiadające rokujący na przyszłość biznesplan
i odpowiednią lokalizację oraz wykazujące zainteresowanie współpracą w ramach międzynarodowej sieci hotelowej.
Budowanie trwałych relacji to niezwykle ważna rzecz w naszym sektorze. Dzięki nowemu przedstawicielstwu będziemy mieli okazję być bliżej naszych partnerów i lepiej odpowiadać na ich potrzeby – podsumowuje Gheorghe Cristescu.
Nowo otwarte biuro będzie koordynowało działanie wszystkich obiektów należących do sieci na terenie Polski. Te znajdujące się w dotychczasowym portfolio są zlokalizowane między innymi w Krakowie, Warszawie, Katowicach i Wrocławiu. Łączna liczba pokoi we wszystkich hotelach Best Western w Polsce wynosi 1225.
Dodaj komentarz