Autor: Izabela Bogdanowicz
O ile obiekty noclegowe doceniły już marketingowe znaczenie posiadania stron internetowych, to ich zawartość i umiejętność podkreślenia atutów swej oferty nadal pozostawia wiele do życzenia
Jak najlepiej "sprzedać" hotel lub zwiększyć liczbę gości? Co pomoże wyprzedzić konkurencję? Takie pytania stale zadają sobie właściciele małych i średnich hoteli oraz osoby zarządzające takimi obiektami. A gdzie szukają inspiracji? W prasie, literaturze fachowej, u rynkowych rywali i największych sieci hotelowych. Krótko mówiąc, gdzie się da, ale najważniejsze jest zaadaptowanie konkretnego pomysłu na potrzeby własnej oferty po to, by nadać jej wyjątkowe cechy.
Duży dla małego
Dość powszechnym błędem, który często pozbawia małe hotele szans na wprowadzenie efektywnych zmian, jest ignorowanie doświadczeń dużych sieci. Typowy właściciel małego hotelu nie interesuje się strategią marketingową dużych obiektów, wychodząc z założenia, że inspiracji lepiej szukać u bezpośrednich konkurentów.
"Dużych" i "małych" różni przecież tak wiele: strategia, profil klientów, możliwości finansowe. Faktem jest jednak również to, że inspiracji warto szukać u różnych źródeł, nie narzucając sobie przesadnych ograniczeń. Doświadczenie i wiedza hotelarzy, których obiekty prezentują oferty z najwyższej półki, mogą być doskonałym wsparciem dla nieporównywalnie mniejszych obiektów. O atutach oferty hotelu Le Meridien Villon Resort & Convention Centre położonego 19 km od Wilna, stolicy Litwy, mówi "Hotelarzowi" Sabyne Moras.
Wybór rozmówcy nie jest przypadkowy, ponieważ obiekt, w którym pani Moras pełni funkcję development managera, jest w regionie państw nadbałtyckich liderem wśród organizatorów kongresów i turystyki motywacyjnej. Co to znaczy mieć na [...]
Jak najlepiej "sprzedać" hotel lub zwiększyć liczbę gości? Co pomoże wyprzedzić konkurencję? Takie pytania stale zadają sobie właściciele małych i średnich hoteli oraz osoby zarządzające takimi obiektami. A gdzie szukają inspiracji? W prasie, literaturze fachowej, u rynkowych rywali i największych sieci hotelowych. Krótko mówiąc, gdzie się da, ale najważniejsze jest zaadaptowanie konkretnego pomysłu na potrzeby własnej oferty po to, by nadać jej wyjątkowe cechy.
Duży dla małego
Dość powszechnym błędem, który często pozbawia małe hotele szans na wprowadzenie efektywnych zmian, jest ignorowanie doświadczeń dużych sieci. Typowy właściciel małego hotelu nie interesuje się strategią marketingową dużych obiektów, wychodząc z założenia, że inspiracji lepiej szukać u bezpośrednich konkurentów.
"Dużych" i "małych" różni przecież tak wiele: strategia, profil klientów, możliwości finansowe. Faktem jest jednak również to, że inspiracji warto szukać u różnych źródeł, nie narzucając sobie przesadnych ograniczeń. Doświadczenie i wiedza hotelarzy, których obiekty prezentują oferty z najwyższej półki, mogą być doskonałym wsparciem dla nieporównywalnie mniejszych obiektów. O atutach oferty hotelu Le Meridien Villon Resort & Convention Centre położonego 19 km od Wilna, stolicy Litwy, mówi "Hotelarzowi" Sabyne Moras.
Wybór rozmówcy nie jest przypadkowy, ponieważ obiekt, w którym pani Moras pełni funkcję development managera, jest w regionie państw nadbałtyckich liderem wśród organizatorów kongresów i turystyki motywacyjnej. Co to znaczy mieć na [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz