Autor: Jerzy Miklewski
Autor jest konsultantem.
Z branżą hotelarską związanyod kilkunastu lat –
wieloletni prezes spółki Investon (do lipcaubiegłego roku),
współtwórca konceptu hoteli ekonomicznychIdeal.
Wcześniej przez kilka lat dyrektor ds. inwestycji
w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki SA
Problematyka przygotowania projektu inwestycyjnegojest bardzo szeroka. Samo pojęcie można rozumiećdwojako:
Na początku projektu hotelowego jest ktoś, kto mapomysł na hotel. Ta osoba (Pomysłodawca Projektu)z pełną determinacją dąży do urzeczywistnieniaswojego pomysłu i podejmuje wszelkie działaniamające na celu jego realizację. Przede wszystkimwięc zbiera pomocne informacje, zasięga opiniiekspertów i konsultu [...]
Z branżą hotelarską związanyod kilkunastu lat –
wieloletni prezes spółki Investon (do lipcaubiegłego roku),
współtwórca konceptu hoteli ekonomicznychIdeal.
Wcześniej przez kilka lat dyrektor ds. inwestycji
w Polskiej Agencji Rozwoju Turystyki SA
Problematyka przygotowania projektu inwestycyjnegojest bardzo szeroka. Samo pojęcie można rozumiećdwojako:
- jako czynności i działania prowadzoneprzez projektodawcę w ramach tzw. fazyprzedinwestycyjnej projektu(kończącej się podjęciem przez ostatecznegoinwestora decyzji o rozpoczęciu budowy),
- jako czynności i działania prowadzoneprzez projektodawcę mające na celupozyskanie partnera lub partnerówdo wspólnej realizacji projektu– mogą być częścią fazy przedinwestycyjnejprojektu.
Na początku projektu hotelowego jest ktoś, kto mapomysł na hotel. Ta osoba (Pomysłodawca Projektu)z pełną determinacją dąży do urzeczywistnieniaswojego pomysłu i podejmuje wszelkie działaniamające na celu jego realizację. Przede wszystkimwięc zbiera pomocne informacje, zasięga opiniiekspertów i konsultu [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz