O dwa nowe hotele powiększyła się w grudniu grupa hoteli wchodzących w skład programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts.
Nowymi członkami zostały: czterogwiazdkowy hotel Mościcki w Spale i trzygwiazdkowy hotel Hetman w Warszawie. Program PPH, w skład którego wchodzi obecnie 37 obiektów noclegowych, szuka sposobów na przyciągnięcie członków.
Jednym z nich jest podjęta na listopadowym spotkaniu w Zakopanem decyzja o zmianie zasad przystępowania do programu. Obecnie członkiem może zostać również hotel, który należy już do innego programu lojalnościowego, czy marketingowego.
W opinii członków PPH zmianę taką wymusił rozwój rynku, a dokładniej duża liczba, zróżnicowanych programów sprzedażowych oferowanych hotelom przez polskie i zagraniczne sieci marketingowe.
Polish Prestige Hotels & Resorts to polski program marketingowy wybranych hoteli na terenie całej Polski, którego celem jest identyfikacja z wysokim standardem i najwyższą jakością świadczonych usług.
Nowymi członkami zostały: czterogwiazdkowy hotel Mościcki w Spale i trzygwiazdkowy hotel Hetman w Warszawie. Program PPH, w skład którego wchodzi obecnie 37 obiektów noclegowych, szuka sposobów na przyciągnięcie członków.
Jednym z nich jest podjęta na listopadowym spotkaniu w Zakopanem decyzja o zmianie zasad przystępowania do programu. Obecnie członkiem może zostać również hotel, który należy już do innego programu lojalnościowego, czy marketingowego.
W opinii członków PPH zmianę taką wymusił rozwój rynku, a dokładniej duża liczba, zróżnicowanych programów sprzedażowych oferowanych hotelom przez polskie i zagraniczne sieci marketingowe.
Polish Prestige Hotels & Resorts to polski program marketingowy wybranych hoteli na terenie całej Polski, którego celem jest identyfikacja z wysokim standardem i najwyższą jakością świadczonych usług.
Dodaj komentarz