Autor: Piotr Lutycki
Spośród wielu odmian marketingu najtańszym,
najefektywniejszym ale i najmniej jeszcze w Polsce docenianym, jest marketing partnerski
Klasyczny marketing koncentruje się na doprowadzeniu do pojedynczej transakcji zakupu przez klienta określonego dobra lub usługi. W przypadku rynku hotelowego jest to zakup jednego, czy kilku z rzędu noclegów. Po dokonaniu transakcji obie jej strony, mniej lub bardziej zadowolone, rozstają się. Często bezpowrotnie.
Zdarza się jednak, że klient powraca zachęcony miłą i fachową obsługą albo sposobem przeprowadzenia transakcji przez sprzedawcę. Jeśli zajdzie taka sytuacja, to znaczy, że mamy do czynienia z mniej lub bardziej świadomie stosowanym marketi [...]
Klasyczny marketing koncentruje się na doprowadzeniu do pojedynczej transakcji zakupu przez klienta określonego dobra lub usługi. W przypadku rynku hotelowego jest to zakup jednego, czy kilku z rzędu noclegów. Po dokonaniu transakcji obie jej strony, mniej lub bardziej zadowolone, rozstają się. Często bezpowrotnie.
Zdarza się jednak, że klient powraca zachęcony miłą i fachową obsługą albo sposobem przeprowadzenia transakcji przez sprzedawcę. Jeśli zajdzie taka sytuacja, to znaczy, że mamy do czynienia z mniej lub bardziej świadomie stosowanym marketi [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz