Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty

Hotele należące do programu marketingowego Polish Prestige Hotels & Resorts, po raz kolejny poddane zostały anonimowej kontroli pod kątem oceny jakości świadczonych usług ocenianych z punktu widzenia Gościa hotelowego.


Badanie standardu jakości usług hoteli PPH&R zostało zrealizowane w okresie maj-wrzesień 2011. Istotnym elementem badania była anonimowość kontroli i utrzymanie efektu zaskoczenia w celu pomiaru poziomu jakości usług w naturalnej relacji Gość - Hotel. Ocenie podlegały różnorodne aspekty związane z całościowym funkcjonowaniem hoteli w następujących głównych kategoriach: działalność hotelowa, działalność gastronomiczna, usługi rekreacyjne i usługi biznesowe.

W tegorocznej - szóstej edycji brały udział 32 hotele należące do PPH&R. A poszczególne miejsca zajęły:


I miejsce


W kategorii podstawowej
Branicki (Białystok)
Europa (Lublin)
Vivaldi (Poznań)
W kategorii dodatkowej
Akwawit (Leszno)
Villa Park (Ciechocinek)
Warszawianka (Jachranka)


II miejsce


W kategorii podstawowej
Sport Hotel (Bełchatów)
Warszawa (Augustów)
W kategorii dodatkowej
Bartan (Gdańsk)
Warszawa (Augustów)


III miejsce


W kategorii podstawowej
Akwawit (Leszno)
Vivaldi (Karpacz)
W kategorii dodatkowej
Anders (Stare Jabłonki)
Klimczok (Szczyrk)
Klimek (Muszyna)
Zamek Ryn (Ryn)


Celem Konkursu jest zachęcanie i motywowanie do stałej troski o podnoszenie standardów jakości usług poprzez, między innymi, ustalenie rankingu hoteli w ramach Konkursu na podstawie badania mocnych i słabych stron poszczególnych hoteli PPH&R i dokonanie ocen porównawczych w stosunku do poprzedniego rankingu hoteli.

W ocenie niezależnych audytorów nastąpiła dalsza poprawa poziomu jakości usług w grupie hoteli PPH w stosunku do poprzedniej edycji badania przeprowadzanego w 2009 roku.



3 odpowiedzi na “Konkurs Jakości Usług Polish Prestige Hotels & Resorts rozstrzygnięty”

  1. Oceniane pisze:

    Szkoda,że w konkursie głównej ocenie podlegało: ile znaczków PPH nosi personel i gdzie widoczne są ulotki PPH a nie tak naprawdę jakość i standard obsługi i zaangażowania personelu…:(

  2. Ukasz pisze:

    Nie zgodzę się z tobą, reguły PPH naprawdę mają sens i co najważniejsze są przejrzyste

  3. KTOS pisze:

    moim zdaniem hotel poziom 511 jest jednym z najlepszych w swojej klasie 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *