Nakładem Wydawnictwa Na Czasie ukazał się czwarty już Katalog Lokacje. Poprzednie edycje przetarły szlak i marka Lokacje jest już rozpoznawana w polskiej branży MICE.
Organizacja wydarzeń firmowych jest złożonym przedsięwzięciem. Katalog Lokacje 2012 podpowiada, które miejsca z pewnością nie zawiodą. Najwyższej klasy polskie hotele, centra konferencyjne, restauracje, kluby, ośrodki sportowe, spa&wellness. Jednak to nie wszystko. Lokacje 2012 proponują kolejne kreatywne rozwiązania – spotkanie biznesowe w opactwie, konferencja w nowoczesnym wagonie pociągu, event w zabytkowej kopalni. Lokacje 2012 prezentują również profesjonalne studia fotograficzne i postindustrialne przestrzenie. Kolejne strony odkrywają wyjątkowe miejsca, które czekają na organizację eventów firmowych, spotkań biznesowych i profesjonalnych konferencji.
W Katalogu Lokacje 2012 wprowadzony został nowy layout. Prezentacje obiektów są przejrzyste i zawierają uporządkowane, niezbędne informacje. Z łatwością można się zapoznać z informacjami na temat położenia, dojazdu, wyposażenia i zakresu działalności każdej z lokacji. Prezentacje obiektów są bogato ilustrowane fotografiami przedstawiającymi niezwykłe wnętrza i inspirujące otoczenie.
Katalog Lokacje 2012, podobnie jak poprzednie wydania, dzięki precyzyjnie zaplanowanej dystrybucji trafia bezpośrednio do najbardziej zainteresowanych – osób reprezentujących branżę MICE, pracowników działów HR i PR firm krajowych i międzynarodowych korporacji, do mediów, stowarzyszeń, fundacji i biur festiwalowych.
Patronem medialnym katalogu są m.in.: laMODE.INFO, Finelife.pl, marketingowiec.pl, wirtualnemedia.pl. Partnerem strategicznym katalogu zostali m.in. MICE Poland, Stowarzyszenie Branży Eventowej.
Dodatkowo patronat nad katalogiem objęły organizacje branżowe, m.in.: Hotelarz, Polska Izba Hotelarstwa, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Związek Firm Public Relation.
W sprawie zamówienia Katalogu Lokacje 2012 prosimy o kontakt mailowy jagoda@na-czasie.pl albo telefoniczny 797-597-052.
Dodaj komentarz