Tomasz Szyszka objął stanowisko szefa sprzedaży i marketingu hotelu Sheraton Sopot, Conference Center & Spa.
Z hotelem Sheraton w Sopocie jest związany od pół roku. Do tej pory pełnił tam funkcję dyrektora sprzedaży konferencyjnej. Do jego obowiązków będzie należała realizacja strategii sprzedażowej hotelu, który posiada największe w Trójmieście centrum konferencyjne oraz koordynacja działań marketingowych i public relations. Tomasz Szyszko posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej, które zdobywał w hotelach należących do międzynarodowych sieci w Polsce i za granicą, m. in. na Cyprze i w Estonii. W tym czasie pełnił różne stanowiska w kluczowych dla funkcjonowania hotelu działach. Jest absolwentem Wyższej Szkoły Handlowej we Wrocławiu. Hotel Sheraton w Sopocie należy do sieci Starwood Hotels & Resorts, która w Polsce posiada hotele Sheraton w Warszawie, Krakowie i Poznaniu oraz Westin i Le Meridien Bristol w Warszawie.
Dodaj komentarz