FITNESS W HOTELU – Jak generować przychody z siłowni?

Autor: Agnieszka Sochar. TECHNOGYM

Ponad 60 proc. konsumentów priorytetowo traktuje zakup produktów lub usług wspierających długowieczność. Biorąc pod uwagę ten fakt, nie dziwi, że w ostatnich dwóch latach turystyka wellness odnotowała wzrost o ponad 30 proc. Prognozy wskazują, że do 2027 r. segment ten urośnie o kolejne 16,6 proc., co przekłada się na rosnące zainteresowanie operatorów inwestycjami w hotelowe siłownie i strefy wellness.

Według danych włoskiego producenta sprzętu Technogym sprzedaż wyposażenia sportowego do siłowni hotelowych wzrosła o 95 proc. Ogromna konkurencyjność na rynku hoteli sprawia, że o wyborze konkretnej oferty często decydują niuanse, co napędza dynamiczne zmiany i liczne inwestycje, m.in. w strefy spa i fitness. Hotelowa siłownia przestała być jedynie dodatkiem – stała się sposobem na poszerzenie oferty, dotarcie do nowej grupy gości oraz generowanie dodatkowych dochodów.

Dlaczego warto inwestować w profesjonalną siłownię w hotelu?

Powodów do inwestowania w profesjonalną siłownię hotelową jest co najmniej kilka. Po pierwsze, coraz więcej gości nie chce rezygnować ze swojej rutyny treningowej podczas podróży. Pragną być aktywni i dbać o zdrowie, a estetyczna, dobrze wyposażona siłownia staje się dla nich istotnym atutem przy wyborze miejsca pobytu. Goście podróżują po świecie coraz więcej i oczekują standardu, jaki widzieli w innych hotelach, np. w Emiratach Arabskich. Odpowiednio zaprojektowana przestrzeń treningowa ma też znaczenie wizerunkowe. Atrakcyjna siłownia skłania gości do publikowania zdjęć i relacji w mediach społecznościowych, co przekłada się

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *