Autor: Lech Piesik
Hotele należą do przedsiębiorstw, które jako jedne z pierwszych wprowadzają nowatorskie rozwiązania z dziedziny mediów i telekomunikacji. Przyczyniają się do tego goście, którzy poza miejscem do noclegu oczekują od hotelu minimum rozrywki, a coraz częściej stworzenia warunków przyjaznych do pracy
Pierwszy kontakt gościa z hotelowymi mediami to zazwyczaj wyświetlający się na ekranie telewizora napis "Welcome Mr Kowalski". To już standardowy sposób witania gości w hotelowych apartamentach. Media elektroniczne uprzyjemniają pobyt w hotelu, ułatwiają pracę i mają znaczny wpływ na to, czy podczas kolejnego przyjazdu do tej miejscowości gość wybierze ten czy inny hotel. To jedna strona medalu, bo drugą stanowią funkcje użytkowe mediów, z których chętnie korzystają prowadzący hotel, bo dzięki nim osiągają wyższy poziom obsługi gości.
Telewizja interaktywna
Telewizor w pokoju od dawna nie jest niczym nadzwyczajnym. Jednak od czasu, kiedy był on podłączony do wewnętrznej sieci kablowej, w której można było oglądać tylko programy telewizji publicznej, zmieniło się wiele, bo teraz można dzięki niemu oglądać programy transmitowane przez satelity i... programy własne sieci hotelowych.
Te ostatnie oprócz funkcji rozrywkowych i informacyjnych spełniają również bardzo ważną rolę marketingową. Pojawienie się technologii cyfrowych wbrew obawom nie zmniejszyło znaczenia wewnętrznych sieci telewizyjnych, które dzięki nim jeszcze bardziej się rozwinęły. Rozwiązania cyfrowe znalazły za to dodatkowe zastosowanie w sieciach i systemach usprawniających obsługę gości. W sumie obie te technologie znacznie wzbogaciły liczbę rozwiązań systemowych w hotelach - zawsze na korzyść gości.
[...]
Telewizja interaktywna
Telewizor w pokoju od dawna nie jest niczym nadzwyczajnym. Jednak od czasu, kiedy był on podłączony do wewnętrznej sieci kablowej, w której można było oglądać tylko programy telewizji publicznej, zmieniło się wiele, bo teraz można dzięki niemu oglądać programy transmitowane przez satelity i... programy własne sieci hotelowych.
Te ostatnie oprócz funkcji rozrywkowych i informacyjnych spełniają również bardzo ważną rolę marketingową. Pojawienie się technologii cyfrowych wbrew obawom nie zmniejszyło znaczenia wewnętrznych sieci telewizyjnych, które dzięki nim jeszcze bardziej się rozwinęły. Rozwiązania cyfrowe znalazły za to dodatkowe zastosowanie w sieciach i systemach usprawniających obsługę gości. W sumie obie te technologie znacznie wzbogaciły liczbę rozwiązań systemowych w hotelach - zawsze na korzyść gości.
[...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Dodaj komentarz