Trendy 2025 w designie pokoju hotelowego

Podróże stają się ścieżką do osobistego rozwoju, a design odpowiada na współczesny luksus podróży

ANITA BUŁAWSKA Q2 Studio

Podróże nie stanowią obecnie już tylko ucieczki od codzienności – stają się ścieżką do osobistego rozwoju, nauki i głębokich doświadczeń. Design apartamentów hotelowych wkracza w nową erę, łącząc nowoczesne technologie, zrównoważony rozwój i przestrzenie sprzyjające refleksji, które redefiniują to, czym jest współczesny luksus w podróży. gość nie tyle oczekuje, by hotel opowiedział mu historię, a raczej by mógł stać się jej częścią.

Estetyka i personalizacja: fundament sukcesu w nowoczesnym hotelarstwie

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się rynku hotelarskim, pierwsze wrażenie ma ogromne znaczenie. Od momentu przekroczenia progu apartamentu każdy element – od spójnej, wyrazistej koncepcji projektowej, przez starannie zaplanowany scenariusz oświetlenia, odpowiednią temperaturę i zapach, po unikalny zestaw powitalny – ma wpływ na to, jak gość będzie postrzegać swój pobyt. Dbałość o te elementy to już nie tylko trend, ale konieczność, chcąc zyskać uwagę i dłuższe zainteresowanie gości. Istotę pozytywnego znaczenia neuroestetyki (wpływu sztuki, designu i przyrody na samopoczucie) w hotelach podkreślał już raport Further Forecast 2024 Design Hotels. W obliczu rosnącej konkurencji i siły mediów społecznościowych inwestowanie w estetykę staje się znamienne dla sukcesu oraz rozpoznawalności hotelu.

Doświadczenie i unikatowa atrakcyjność

Podróże oparte na niszowych, zindywidualizowanych doświadczeniach stają się coraz ważniejsze. Dziś podróżni szukają nie tylko miejsca do spania, ale niezapomnianych przeżyć, spójnych z ich zainteresowaniami. Zgodnie z aktualnymi danymi statystycznymi, ok. 70 proc. podróżnych priorytetowo traktuje doświadczenia, a nie cenę. Co to znaczy w kontekście projektu apartamentu?

[...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *