Sieć Radisson Hotel Group odnotowała rekordowy rok 2024, rozszerzając globalne portfolio marek o prawie 40 tys. pokoi. Sieć jest obecnie liderem w segmencie ekskluzywnych kurortów w regionie EMEA.

Jak podkreśla Elie Younes, wiceprezes wykonawcza i globalna dyrektor ds. rozwoju w Radisson Hotel Group:
– Pomimo globalnych zmian geopolitycznych rok 2024 był dla nas udany dzięki nieustannym wysiłkom, by służyć naszym dwóm najważniejszym klientom: gościom i właścicielom. Sieć opisuje, że w 2024 r. udało się osiągnąć następujące cele:
– Radisson Collection – od chwili pojawienia się na rynku w 2018 r. marka powiększyła się do blisko 70 hoteli. W 2024 r. podpisano umowy na pierwsze hotele Radisson Collection w Paryżu i Madrycie, trzeci w Rijadzie oraz otwarcie flagowych hoteli w Rzymie i Srinagarze (Indie);
– Radisson Blu – marka powiększyła portfolio o ponad 20 obiektów, m in. w Casablance (Maroko) i Konakry, stolicy Gwinei;
– Radisson RED – marka zaistniała w kilku nowych lokalizacjach, takich jak Kraków, Berlin, Galway (Irlandia), Auckland (Nowa Zelandia), Da Nang (Wietnam), Wientian (Laos), Abudża (Nigeria) i Phuket (Tajlandia), gdzie oferując też gościom nową jakość pobytu dzięki własnej stacji radiowej RED;
– Radisson Individuals – działająca od 2020 r. marka Radisson Individuals jest dziś jednym z najszybciej rozwijających się brandów w regionie APAC (Asia-Pacific) z blisko 15 obiektami dodanymi tam do portfolio w 2024 r., m.in. w Udajpur i Saket w South Delhi (Indie). W regionie EMEA otwarto nowe obiekty w Omanie, na Sardynii, w Turcji, Francji i Anglii, w tym w Bolton, gdzie obiekt jest połączony z siedzibą klubu piłkarskiego Bolton Wanderers;
– Prize by Radisson – pod koniec roku grupa przeprowadziła rebranding swojej marki średniej klasy, Prizeotel, na Prize by Radisson. Nowe hotele zostały ogłoszone w Gdańsku i Berlinie. Prize by Radisson to nowa generacja centralnie położonych obiektów wpisujących się w lifestylowe trendy, działająca w Niemczech od 2009 r.;
– art’otel – we współpracy z PPHE Hotel Group sieć otworzyła art’otel London Hoxton w dzielnicy Hoxton, łączący nowoczesny design z pracami współpracującego z marką artysty D*Face. Na początku 2025 r. grupa planuje otworzyć art'otel we Włoszech, co będzie włoskim debiutem marki. Radisson Hotel Group jest obecnie liderem w segmencie ekskluzywnych ośrodków wypoczynkowych z ponad 150 obiektami już działającymi i będącymi w budowie. Ogłoszono otwarcia nowych obiektów i m.in. na Mauritiusie i w Świeradowie-Zdroju, gdzie debiut planowany na początek 2026 r.
Dodaj komentarz