Monika Borysiuk, ostatnio dyrektor sprzedaży i marketingu kompleksu Radissona Blu Resort & Conference / Lake Hill Mazury w Ostródzie, została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie z grupy Górskie Resorty.

Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w 2017 r. w Novotelu Warszawa Centrum na stanowisku MICE sales coordintaor. Kolejnym etapem kariery była praca w Hotelu Bristol, a Luxury Collection w Warszawie jako groups & events sales executive. W 2019 r. powróciła do sieci Accor już do centralnego działu sprzedaży jako key account manager na Polskę i kraje bałtyckie. Jednym z najważniejszych momentów w jej karierze była współorganizacja wizyty prezydenta Emmanuela Macrona w Polsce w 2020 r. W 2021 r. została sales managerem hotelu Indigo Nowy Świat w Warszawie, gdzie realizowała innowacyjne projekty marketingowe i sprzedażowe, wprowadzając niestandardowe rozwiązania dostosowane do zmieniającej się sytuacji na rynku hotelarskim. W połowie 2022 r. dołączyła do zespołu pre-openingowego Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda, a w 2023 r. została Hotelarzem Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Obejmując nowe stanowisko w Platinum Mountain Hotel & SPA, Monika Borysiuk planuje skoncentrować się na dalszym rozwoju oferty obiektu, zwiększeniu jego widoczności na rynku premium oraz budowaniu wyjątkowych doświadczeń dla gości.
Pani Moniko, czy Platinum Mountain posprząta po swojej budowie? Setki ciężarówek z urobkiem z pogłębiania – odpad o kodzie 17.05.05 wywieźli zamiast na składowisko odpadów to na łąkę, która jest oznaczona w MPZP jako planowany użytek ekologiczny. Tak oszczędzają Górskie Resorty kosztem mieszkańców. Żal