Monika Borysiuk dyrektorem sprzedaży i marketingu Platinum Mountain   PERSONALIA

Monika Borysiuk, ostatnio dyrektor sprzedaży i marketingu kompleksu Radissona Blu Resort & Conference / Lake Hill Mazury w Ostródzie, została dyrektorem sprzedaży i marketingu w Platinum Mountain Hotel & SPA w Szklarskiej Porębie z grupy Górskie Resorty.

Swoją zawodową przygodę rozpoczęła w 2017 r. w Novotelu Warszawa Centrum na stanowisku MICE sales coordintaor. Kolejnym etapem kariery była praca w Hotelu Bristol, a Luxury Collection w Warszawie jako groups & events sales executive. W 2019 r. powróciła do sieci Accor już do centralnego działu sprzedaży jako key account manager na Polskę i kraje bałtyckie. Jednym z najważniejszych momentów w jej karierze była współorganizacja wizyty prezydenta Emmanuela Macrona w Polsce w 2020 r. W 2021 r. została sales managerem hotelu Indigo Nowy Świat w Warszawie, gdzie realizowała innowacyjne projekty marketingowe i sprzedażowe, wprowadzając niestandardowe rozwiązania dostosowane do zmieniającej się sytuacji na rynku hotelarskim. W połowie 2022 r. dołączyła do zespołu pre-openingowego Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda, a w 2023 r. została Hotelarzem Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu.
Obejmując nowe stanowisko w Platinum Mountain Hotel & SPA, Monika Borysiuk planuje skoncentrować się na dalszym rozwoju oferty obiektu, zwiększeniu jego widoczności na rynku premium oraz budowaniu wyjątkowych doświadczeń dla gości.



Jedna odpowiedź do “Monika Borysiuk dyrektorem sprzedaży i marketingu Platinum Mountain”

  1. Stowarzyszenie Ochrony Krajobrazu Sudetów Zachodnich pisze:

    Pani Moniko, czy Platinum Mountain posprząta po swojej budowie? Setki ciężarówek z urobkiem z pogłębiania – odpad o kodzie 17.05.05 wywieźli zamiast na składowisko odpadów to na łąkę, która jest oznaczona w MPZP jako planowany użytek ekologiczny. Tak oszczędzają Górskie Resorty kosztem mieszkańców. Żal

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *