Pięć lat Accor Services Poland

Accor Services Poland świętował swoje pięciolecie. Spółka zarządza działalnością hoteli Accor w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, obejmującym 19 krajów, w którym Polska odgrywa kluczową rolę jako centrum operacyjne i jeden z najbardziej obiecujących rynków.

Foto: Pawel Jakubowski www.pawi.pl

Historia sieci Accor rozpoczęła się w 1967 roku we Francji, gdy Paul Dubrule i Gérard Pélisson otworzyli pierwszy hotel pod marką Novotel. Innowacyjne rozwiązania, takie jak prywatne łazienki czy śniadania w cenie, zrewolucjonizowały branżę, dając początek globalnej sieci, która dziś obejmuje 5,7 tys. hoteli w 110 krajach oraz ponad 45 marek. Od otwarcia pierwszego hotelu Novotel w Warszawie w 1975 r., Accor dynamicznie rozwija swoją obecność w Polsce. Historia sieci w kraju jest związana z grupą Orbis, która obecnie należy do AccorInvest. Spółka Accor Services Poland została powołana 5 lat temu jako nowa jednostka administracyjna grupy w regionie.  

Foto: Pawel Jakubowski www.pawi.pl

Obecnie Accor zarządza ponad 175 hotelami w Europie Środkowo-Wschodniej i planuje otworzyć kolejne 40 obiektów w ciągu najbliższych dwóch lat. W Polsce działają 84 hotele reprezentujące osiem różnych marek, a kolejne projekty są w fazie realizacji. W 2025 r. Accor wprowadzi na polski rynek dwie nowe marki: Mövenpick w segmencie premium i lifestylową  TRIBE z segmentu midscale.

Accor kładzie nacisk na zrównoważony rozwój, m.in. wprowadzając energooszczędne instalacje czy minimalizując ilość odpadków żywnościowych w hotelach. Ekologiczne podejście, efektywne wykorzystanie zasobów i odpowiedzialność środowiskowa mają być  fundamentami działalności grupy.

Foto: Pawel Jakubowski www.pawi.pl

„W ciągu ostatnich pięciu lat Accor Services Poland odegrał kluczową rolę w realizacji strategii grupy w Europie Środkowo-Wschodniej. Dzięki lokalnym partnerstwom, inwestycjom w innowacje oraz programowi lojalnościowemu ALL – Accor Live Limitless, grupa umacnia swoją pozycję lidera. Ważnym elementem strategii grupy jest filozofia Heartist, która łączy ludzkie wartości, autentyczność i kreatywność, tworząc wyjątkowe doświadczenia dla gości. Za sukcesem Accor stoi ponad 330 000 pracowników na całym świecie” – informuje sieć.

Foto: Pawel Jakubowski www.pawi.pl

Obchody pięciolecia Accor Services Poland były okazja do podsumowań, jak również spojrzenia w przyszłość. Plany rozwoju grupy Accor w regionie obejmują dalsze inwestycje, pozyskiwanie nowych lokalizacji oraz wdrażanie rozwiązań, które mają pozwolić sprostać zmieniającym się oczekiwaniom podróżnych. Polska jako jeden z najważniejszych rynków w Europie, pozostaje kluczowym elementem strategii Accor.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *