Aneta Jeton-Szotek, AC by Marriott Wrocław: Jeśli chcę utrzymać wysoką cenę, to muszę dać wysoką jakość   "HOTELARZ"

-Jeśli chcę utrzymać wysoką cenę, to muszę dać wysoką jakość. Mój hotel działa siedem lat, ale w tym czasie dwukrotnie wymieniałam poduszki, kołdry, mam wymienione w tym czasie materace, obicia w restauracji, miękkie zagłówki. Bo chcę utrzymać jakość, a dzięki niej wysoką cenę — mówiła podczas Forum HT 2024, w dyskusji o wynikach, przychodach i prognozach na przyszły rok, Aneta Jeton-Szotek, dyrektor generalna AC by Marriott Wrocław. Zapis z całej dyskusji w "Hotelarzu".


Pytana o to jak wrześniowe zagrożenie powodziowe we Wrocławiu przełożyło się na wyniki kierowanego przez nią obiektu, powiedziała: -Oczywiście wpływ był olbrzymi. Mogę powiedzieć, że straciliśmy dwa tygodnie biznesu. Każdy wie, jakie są oczekiwania, jeśli chodzi o wrzesień w hotelu stricte biznesowym, bo jest to bardzo dobry miesiąc. I takie były dwa pierwsze tygodnie w naszym hotelu. Natomiast kiedy tylko ogłoszono stan zagrożenia powodziowego, praktycznie z dnia na dzień zaczęły nam spadać wszystkie rezerwacje, odwoływane były wszystkie eventy, konferencje, spotkania. Zostaliśmy z zajętymi 12 pokojami z 91. Firmy dostały w ogóle zakaz podróży do Wrocławia.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *