Łazienki hotelowe coraz częściej nie tylko spełniają funkcje użytkowe, ale również odgrywają ważną rolę w tworzeniu wizerunku hotelu i zapewnianiu gościom wyjątkowych doznań. Współczesne projekty są połączeniem estetyki, funkcjonalności i zrównoważonego rozwoju.
- PERSONALIZACJA DOŚWIADCZEŃ
Goście hotelowi oczekują dziś indywidualnego podejścia i unikalnych doznań. W łazienkach trend ten realizowany jest przez:
– inteligentne technologie – łazienki wyposażane są w inteligentne lustra wyświetlające prognozę pogody i informacje o atrakcjach lokalnych, a także w systemy sterowania oświetleniem, temperaturą wody i dźwiękiem za pomocą aplikacji mobilnych;
– dostosowanie przestrzeni – oznacza umożliwienie gościom wyboru ustawień, takich jak intensywność strumienia wody, preferowana temperatura i rodzaj oświetlenia, np. relaksacyjne światło w barwie ciepłej lub jasne światło dzienne;
– strefy SPA w łazienkach – wanna z hydromasażem, prysznic z funkcją sauny parowej lub aromaterapia – to coraz częstszy standard w hotelach wyższych kategorii.;
2. ZRÓWNOWA ŻONY ROZWÓJ I EKOLOGIA
Projektowanie łazienek idzie w parze z rosnącą świadomością ekologiczną. Hotele stawiają na rozwiązania, które zmniejszają ich wpływ na środowisko:
– oszczędność wody – nowoczesne armatury pozwalają na redukcję zużycia wody, np. dzięki perlatorom i inteligentnym systemom monitorującym zużycie;
– materiały ekologiczne – popularność zdobywają pochodzące z recyklingu: szkło, ceramika i drewno, a także trwałe i odnawialne surowce, jak bambus lub marmur;
– zero waste – eliminacja jednorazowych plastikowych opakowań na rzecz dozowników, które można łatwo u
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz