Personalizacja akcji marketingowych, poprawa doświadczeń klientów i optymalizacja działań operacyjnych – to, zdaniem ekspertów Snowflake, kluczowe korzyści wynikające z zastosowania nowoczesnej platformy danych z użyciem AI . Według raportu Industry ARC „Travel & Hospitality AI Market – Forecast (2021-2026)” rynek sztucznej inteligencji w branży turystycznej i hotelarskiej do 2026 r. przekroczy 1,2 mld dolarów przy średnim rocznym wzroście wynoszącym ponad 9,7 proc.
Snowflake, nowoczesna platforma danych dla przedsiębiorstw oparta na sztucznej inteligencji, wprowadziła rozwiązanie AI Data Cloud dla sektora turystyki i hotelarstwa, mające na celu uproszczenie tworzenia narzędzi AI i uczenia maszynowego, skoncentrowane na bezpieczeństwie i zarządzaniu, wygodzie użytkowników oraz łatwym dostępie do przechowywanych danych.
Jak AI może pomóc w pracy hotelarzy
Platforma wspiera przedstawicieli sektora m.in. w obszarze personalizacji kampanii marketingowych, realizowanych zgodnie z zasadami ochrony prywatności – co w efekcie ma
[...]Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Dodaj komentarz