proRMS z Profitroom Suite – partnerstwo Profitroom i Qualpro

Profitroom dostawca technologii rezerwacyjnych dla polskich hoteli podjął oficjalną współpracę z firmą Qualpro, oferującą rozwiązania wspierające maksymalizację przychodów. Dzięki połączeniu narzędzia proRMS z Profitroom Suite hotelarze będą w stanie zautomatyzować dynamiczne zarządzanie ceną i restrykcją we wszystkich kanałach sprzedaży online.

Qualpro to dostawca m.in. narzędzia proRMS, które oparte o mechanizmy sztucznej inteligencji pomaga revenue managerom w ich codziennej pracy, jak i hotelarzom, którzy w swoich obiektach nie mają takiej funkcji. Przez wiele lat specjalistyczne RMS-y (revenue management systems) były „zarezerwowane” dla hoteli sieciowych, które mogły sobie na nie pozwolić, ale ten trend się zmienia i odbiorcy rozwiązań Qualpro są tego przykładem. – Jesteśmy podekscytowani połączeniem technologicznym z Qualpro. Ta integracja pozwoli hotelarzom maksymalizować przychody i jeszcze lepiej zarządzać sprzedażą na różnych kanałach, na czym jako Profitroom nam bardzo zależy – mówi Agata Pielacha-Janiec, regional director w Profitroom.

Dostawcę rozwiązania cechuje również analiza polityki sprzedaży konkurencyjnych obiektów aktualizowana codziennie w najdrobniejszych szczegółach. proRMS regularnie interpretuje zmiany rynkowe i dzięki temu kontroluje politykę cenową hotelu na 365 dni wprzód. W każdej dacie analizuje aktualny stan rezerwacji, tempo ich zmian, a także pozostałe czynniki zewnętrzne wpływające na popyt, żeby precyzyjnie w czasie zmienić ceny lub restrykcje.  

– Zadbaliśmy o ścisłą współpracę z Profitroom, ponieważ jest to wiodący dostawca technologii rezerwacyjnych na polskim rynku. Już teraz mamy wiele historii sukcesu wynikających z połączenia naszych sił w obiektach, które korzystają z naszych rozwiązań. Jestem przekonany, że integracja naszych technologii to narzędzia, które tworzą nową wartość dla hotelarzy i znacznie wzmocnią ich strategię sprzedaży, a tym samym wyniki finansowe – mówi Michał Forysiak, założyciel Qualpro.

Jak podsumowuje Agata Pielacha-Janiec: – Na co dzień pomagamy pozyskiwać hotelom rezerwacje bezpośrednie i dbamy o ich marketing online. Dzięki tej integracji tworzymy efekt synergii działań, które mogą znacznie zwiększyć efektywność działań na rzecz strategii direct booking w hotelach.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *