MARRIOTT INTERNATIONAL: 10 latmarki Moxy. I plan 100 hoteli w Europie

Z okazji 10.  rocznicy marka Moxy Hotels sieci Marriott International ogłosiła plany otwarcia do końca 2025 r. kolejnych 17 hoteli w Europie, a tym samym osiągnięcia liczby 100 obiektów. Zapowiadane debiuty obejmują m.in. piąty i jednocześnie największy hotel tej marki w Polsce.

Marka Moxy Hotels z segmentu midscale zadebiutowała w 2014 r. przy lotnisku Mediolan-Malpensa. Wprowadziła do sektora hotelarskiego industrialny design, tętniące życiem przestrzenie publiczne oraz bogaty program dla gości. W obiektach Moxy złamano wiele tradycyjnych zasad funkcjonowania hotelu: od procesu zameldowania, odbywającego się przy drinku w barze, po nadanie kluczowego znaczenia przestrzeni wspólnej, tak by tętniła życiem od rana do godzin nocnych.

– W ciągu tych dziesięciu lat mogliśmy obserwować, jak śmiała wizja marki zyskała uznanie wśród podróżnych w całej Europie. Stale widzimy duże zapotrzebowanie w regionie na propozycje hotelowe, które oferują świetną stylistykę, a jednocześnie są przystępne cenowo – powiedział Jerome Briet, chief development officer Europe, Middle East & Africa w Marriott International. Obecnie w Europie działa 89 hoteli Moxy w 18 krajach, co stanowi 60 proc. globalnego portfolio marki. Planowane hotele Moxy w Europie to m.in. Moxy Warsaw City, który otwarty ma zostać w 2025 r. na Woli w Warszawie – to piąty obiekt marki na polskim rynku po hotelach przy lotniskach Katowice- -Pyrzowice i Poznań-Ławica oraz na warszawskiej Pradze i w Szczecinie, a także największy tej marki w Polsce z 228 pokojami. Moxy zadebiutuje też na rynku hiszpańskim w Barcelonie, w Turcji z hotelem w Istambule oraz w Luksemburgu przy lotnisku. Moxy chce także wzmocnić w 2025 r. obecność we Francji, Portugalii, Włoszech, Belgii, Serbii i Niemczech, otwierając hotele m.in. w Weronie, Nicei, Lizbonie, Zurychu, Brukseli, Belgradzie i Dublinie.

– Ekspansja Moxy w Europie odzwierciedla aspiracje i oczekiwania podróżnych nowej generacji. Otwierając każdy nowy hotel, pozostaniemy wierni korzeniom marki, ale jednocześnie zaproponujemy lokalne elementy w stylistyce przestrzeni publicznych. Dzięki temu obiekty będą zintegrowane z lokalną kulturą – mówi Sandra Schulze-Potgieter, vice president, premium & select brands Europe, Middle East and Africa w Marriott International.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *