Sentymentalna podróż pociągiem nad morze” – kreatywny study tour Aqua Resort Międzyzdroje

Aqua Resort Międzyzdroje zorganizował dla ponad 80 przedstawicieli sektora MICE z Warszawy, Krakowa, Poznania i Szczecina kreatywny study tour wynajętym pociągiem pod hasłem „Sentymentalna podróż pociągiem nad morze”.

Prezes firmy jako kontroler biletów, czy aktor, który - niczym jak w powieściowym „Orient Express” – dokonuje niecnych czynów to przykłady kreatywnego podejścia do study tour dla branży MICE. – Postawiliśmy na element zaskoczenia, jakim był pociąg i przygotowany cały program team buildingowy podczas 6-godzinnej podróży. Jestem przekonany, że właśnie taką podróż nasi klienci zapamiętają latami i jednocześnie stanie się ona inspiracją do zaproszenia swojej firmy do Międzyzdrojów – mówi Kamil Maciąg, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Bel Mare & Aqua Resort w Międzyzdrojach. – W sprzedaży bazowanie na przestarzałych procedurach to wyłącznie sposób na powracających klientów. Pozyskanie nowego biznesu nie może ograniczać się wyłącznie do popularnego cold callingu, a pokazania, że zespół sprzedażowy potrafi z sukcesem wychodzić poza utarte schematy pracy i przygotować takie formy prezentacji, które będą wspominane latami.

Już w trakcie pobytu docenionym niecodziennym elementem stały się m.in. joga oczu na hotelowej plaży czy szanty w wykonaniu regionalnego zespołu Bryza. Study tour związany był z przygotowaniami do otwarcia w kompleksie Bel Mare & Aqua Resort centrum konferencyjnego, które pomieści do 3 tys. osób. W jego skład wejdą sala główna o powierzchni 780 m kw. i wysokości 5,2 m (z możliwością podziału na sześć mniejszych), która zostanie połączona z oranżerią oraz tarasem (których powierzchnia zajmie kolejne 700 m kw.). Na piętrze konferencyjnym dostępna będzie także sala restauracyjna o powierzchni 570 m kw., a kondygnację wyżej strefa business chill o powierzchni 400 m kw. Na dachu obiektu umiejscowiona będzie scena i lounge bar z możliwością organizacji eventów dla 300 osób. Pierwsze imprezy mają być jesienią przyszłego roku. Rozpoczęto już sprzedaż terminów.

– Inaczej rozmawia się o destynacji, którą zna się tylko z opisów i opowiadań, niż o tej, w której się gościło. Zależy nam także, aby branża zwróciła uwagę na potężną infrastrukturę konferencyjną i usługową, jaka u nas powstaje i będzie dostępna w przyszłym sezonie: sale konferencyjne z widokiem na Woliński Park  Narodowy, aquapark, SPA, strefa chill na tarasie widokowym oraz plaży to tylko kilka wyróżnikówpodkreśla Kamil Maciąg.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *