Apartamenty Prezydenckie. W Krakowie – najnowsze wydanie „Hotelarza”   "HOTELARZ"

Apartamenty prezydenckie – choć różnie nazywane w różnych obiektach – to największe i najbardziej luksusowo wyposażone jednostki mieszkalne w hotelach. Stanowią one wizytówkę, prezentując wszystko co najlepsze ma do zaoferowania hotel gościom w swoich przestrzeniach mieszkalnych – luksus, komfort i wyjątkowy design. Rok temu prezentowaliśmy w „Hotelarzu” apartamenty w warszawskich hotelach. W najnowszym wydaniu przedstawiamy największe apartamenty w najlepszych hotelach w Krakowie.

A poza tym w najnowszym wydaniu „Hotelarza” prawdziwe kulisy rozwodu sieci Marriott z właścicielem hotelu Warsaw Marriott Hotel, a także  merytoryczne artykuły, przydatne w prowadzeniu działalności dla każdego hotelarza, m.in.:

twarde dane o wynikach hoteli za rok 2023 – marże ze sprzedaży od 1 do 22 proc.;

Spółki hotelowe są zazwyczaj dość oszczędne w dzieleniu się informacjami o swoich wynikach. Jednak muszą składać coroczne sprawozdania w Krajowym Rejestrze Sądowym. I jest to kopalnia wiedzy o ich rzeczywistej kondycji, przychodach, zyskach, marżach, obłożeniu, cenach itd.

najnowsze trendy w projektowaniu sal konferencyjnych;

Tradycyjne sale konferencyjne, ze względu na swoje ograniczenia funkcjonalne i nastawienie tylko na jedną grupę docelową, stają się już rynkowym przeżytkiem. Współczesne projekty tego typu przestrzeni bazują przede wszystkim na multifunkcjonalności, dzięki czemu inwestorzy dysponują atrakcyjną ofertą skierowaną do szerszego grona odbiorców. Jak zatem prezentują się najnowsze trendy w projektowaniu sal konferencyjnych?

jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe w branży noclegowej;

W erze cyfrowej transformacji media społecznościowe stały się kluczowym elementem strategii marketingowej w branży hotelarskiej. Praktyczne wskazówki, jak efektywnie wykorzystać media społecznościowe w branży noclegowej, bazując na sprawdzonych strategiach

jak budować efektywną komunikację w zespole hotelowym;

Efektywna komunikacja wewnątrz zespołu hotelowego nie tylko pozwala budować relacje między pracownikami, ale także wpływa na efektywność całego hotelu. Jej pięć kluczowych aspektów to: kontrakt zespołowy, kultura feedbacku, komunikacja kryzysowa, budowanie więzi między współpracownikami oraz współpraca pomiędzy zespołami

– kryzys w hotelowym SPA – jak okiełznać chaos;

Z sytuacjami kryzysowymi w hotelowych departamentach SPA, zarówno w strefach wodnych, saunach czy gabinetach zabiegów. Pożary, wypadki, awarie techniczne, ale też np. niespodziewane rezygnacje z pracy, które mogą zdezorganizować funkcjonowanie SPA z dnia na dzień – jest wiele sytuacji, które potrafią mocno skomplikować pracę. Jak się na to przygotować?

W sekcji Hotel z Pomysłem prezentujemy krakowski Radisson RED Hotel & Radisson RED Apartments: „Odważny design, swobodna atmosfera”

A felietonie z cyklu „Ciacho z piachem, czyli coffee break by MAT”, tym razem pod tytułem „Marriotty i inne odloty” nasz felietonista MAT pisze m.in. „Osobiście doświadczyłem black-outuw DoubleTree by Hilton w Krakowie, gdzie pewnego ranka nastąpiła cisza rezerwacyjna i trzeba było wystawić 400 faktur ręcznie. Jeszcze wcześniej pamiętam jak Victoria z Intercontinentalu przebrandowiała się na Sofitel. Niby wszystko było przygotowane, ale jak tylko Holidex został odłączony, to 80 proc. rezerwacji spadło i hotel stał pusty jak polska pula medalowa w Paryżu”.

A to nawet nie połowa treści w najnowszym wydaniu „Hotelarza”.



Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *