Party z hotelowej kuchni

Autor: Piotr Lutycki
Intensywnie rozwijający się w ciągu ostatnich lat rynek usług cateringowych składa się z dwóch zasadniczych segmentów. O ile hotele nie szukają sobie miejsca w tzw. cateringu przemysłowym, to z powodzeniem działają na rynku party service.

Rynkiem, na którym hotele nie tylko znalazły swoje miejsce, ale systematycznie umacniają swoją pozycję, jest tzw. party service, czyli catering koncesyjny. Obejmuje on przygotowywanie i dostarczanie posiłków oraz obsługę przyjęć, bankietów i konferencji w lokalach lub pod gołym niebem.

Catering koncesyjny Ten segment rynku, nie dość, że jest zdecydowanie rozdrobniony, to rozwija się o wiele dynamiczniej niż kontraktowy. Dzieje się tak, ponieważ usługi party service może świadczyć niemal każda restauracja i w praktyce wiele z nich ma je w swej ofercie. Na największym rynku party service, w Warszawie, usługi takie oferuje kilkadziesiąt podmiotów, jednak zarówno według specjalistów, jak i klientów, liczy się sześć, może siedem firm.

Są to firmy w pełni profesjonalne, przygotowane do obsługi naprawdę dużych, kilkusetosobowych imprez. Spośród firm cateringowych wymienianych najczęściej przez klientów powtarzają się Belvedere Catering, Catering Bracia Wiśniewscy, Zapart Catering, Amigo Catering oraz świadczące usługi cateringowe hotele Sheraton i Sobieski.

Liczącymi się na tym rynku graczami są też hotele: Bristol, Victoria i Nowotel oraz spółka Prominentis Ltd. Restaurants&Catering, prowadząca restaurację w warszawskiej Zachęcie. Wszystkie wym [...]

Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.

Strefa prenumeratora

Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).

Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.

Prenumerata HOTELARZA to:
  • Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
  • Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl
  • (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
  • Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
  • Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
  • Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
  • Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl




Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *