-Jeśli miałabym porównać rok 2024 do 2023, to na obecnym etapie bieżący rok już wyprzedził poprzedni. Obłożenie co prawda jest niższe o 8 p.p., za to cena średnia jest wyższa o ponad 100 zł, co docelowo przekłada się na wyższą rentowność - komentuje na łamach najnowszego "Hotelarza" tegoroczne wyniki zarządzanego przez siebie hotelu Aneta Jeton-Szotek, dyrektor generalna AC by Marriott Wrocław.
Jak wyjaśnia szefowa wrocławskiego obiektu, -Przy niewielkim obiekcie, jakim jest hotel AC by Marriott Wrocław z 89 pokojami i apartamentami, strategia wyższej ceny średniej zdecydowanie lepiej sprawdza się niż strategia wysokiego obłożenia. Jeśli chodzi o wakacje, na pewno lipiec 2024 r. będzie lepszy niż lipiec 2023, co również mnie bardzo cieszy.
Pytana o sezon wakacyjny, mówi: -Co do sierpnia nie mam takiej pewności, gdyż przyrost rezerwacji jest znacznie wolniejszy niż w lipcu. Jeśli chodzi o eventy, również jest lepiej niż w roku poprzednim. Mój hotel nie posiada dużego zaplecza konferencyjnego, ale nadrabiamy przyjęciami okolicznościowymi.
Dodaj komentarz