Sieć Hilton ogłosiła w lipcu wyłączne partnerstwo z siecią Small Luxury Hotels of the World, dzięki czemu blisko 400 z 570 obiektów SLH jest dostępnych poprzez kanały sprzedaży sieci Hilton i w jej programie lojalnościowych Hilton Honors. Wcześniej SLH posiadała takie partnerstwo od 2018 r. z siecią Hyatt. Zostało ono rozwiązane na początku roku.
W sieci Hilton funkcjonują trzy luksusowe marki: Waldorf Astroria, Conrad i LXR. Partnerstwo z SLH umożliwia jej dotarcie do nisz rynkowych, do których trudno byłoby dotrzeć z jej istniejącymi markami. Obiekty zrzeszone w SLH nie pokrywają się swoim charakterem z żadnym z większych typów hoteli, które byłyby powiązane z ktorą z istniejących luksusowych marek Hiltona.
– Współpraca z Small Luxury Hotels of the World zapewni klientom Hiltona i członkom Hilton Honors dostęp do społeczności ekskluzywnych butikowych hoteli w ekscytujących nowych luksusowych destynacjach turystycznych, dając im więcej sposobów na rezerwację, zdobywanie i wymianę punktów z Hiltonem Integracja z SLH pozwala nam rozszerzyć hiltonowskie doświadczenia pobytu i podróżnicze aspiracje wszystkich gości, ze szczególnym uwzględnieniem uczestników naszego programu lojalnościowego Hilton Honors – mówi Chris Silcock, president, global brands & commercial services w sieci Hilton. – Setki niezależnych obiektów świetnie uzupełniają nasze luksusowe porfolio i wspierają wysiłki Hilona, aby rozwijając i kreować odrębne, lokalne doświadczenia podróżnicze dla naszych gości.
W portfolio obiektów SLH ok. 60 proc. działa w Europie, 20 proc. w USA i 20 proc. w regionie Azji i Pacyfiku. Do sieci nie należy żaden obiekt w Polsce.
Dodaj komentarz