Marka ibis ponownie wprowadził program ibis MUSIC na sceny europejskich festiwali od Sziget Festival w Budapeszcie, przez Montreux Jazz Festival w Szwajcarii, po Rock in Rio w Lizbonie.
– Muzyka ma moc zbliżania ludzi i tworzenia niezapomnianych wspomnień. Dzięki programowi ibis MUSIC możemy przybliżyć filozofię ibis naszym gościom i pasjonatom muzyki. Poprzez występy z muzyką na żywo i udział w największych festiwalach muzycznych chcemy podkreślić pasję marki oraz promować twórczość wschodzących artystów z całego świata– podkreśla Florence Liger-Tourres, Vice President Marketing Economy brands Europe & North Africa w Accor.
Program ibis MUSIC prowadzony od 2019 roku ma celu, jak opisuje marka „jednoczyć ludzi z całego świata za pośrednictwem muzyki, zachęcając do odkrycia nowych dźwięków poprzez wspieranie wschodzących artystów i współpracę z najlepszymi festiwalami muzycznymi”. W ramach tegorocznej edycji wraz z ALL – programem lojalnościowym Accor, marka przygotowała szereg atrakcji, w tym nową odsłonę autorskiej sceny na Sziget Festival, jednym z najważniejszych wydarzeń muzycznych w Europie.
Od 7 do 12 sierpnia dźwięki ibis MUSIC rozbrzmiewały w sercu Budapesztu, gdzie odbyła się premiera sceny ibis x All.com presents THE BUZZ prezentującej najbardziej obiecujących artystów z całego świata. Z tej okazji marka zaprosiła grupę dziennikarzy i influencerów z całej Europy na dni dni pod znakiem ibis MUSIC, do których dołączył polsko-francuski zespół BeMy braci Mattia i Elie Rosinscy, jeden z ambasadorów programu, Sziget w tym roku uświetniły gwiazdy światowego formatu, jak Kylie Minogue, Raye, Stormzy czy Sam Smith.
W lipcu ibis MUSIC był częścią Montreux Jazz Festival w Szwajcarii. Na ibis x ALL.com MUSIC Terrace, uczestnicy mogli cieszyć się kameralnymi występami artystów muzyki elektronicznej oraz setami DJ-skimi, które wpisały się w klimat malowniczego Jeziora Genewskiego.
Kolejnym przystankiem na muzycznej trasie był Rock in Rio, który odbył się w Lizbonie po raz dwudziesty. Gwiazdy takie jak Ed Sheeran, Doja Cat czy Jonas Brothers przyciągnęły tłumy, a ibis zadbał o doświadczenia dla festiwalowiczów, dzięki takim aktywacjom jak fotobudka, bar muzyczny czy strefa relaksu. Dodatkowo, członkowie programu lojalnościowego ALL mieli okazję spędzić kolacją z widokiem na główną scenę.
– ibis MUSIC to doskonała okazja do tworzenia nowych wspomnień i nawiązywania relacji między uczestnikami programu ALL. Atrakcje, jakie gwarantujemy w ramach programu doskonale odzwierciedlają filozofię gościnności, o którą dbamy we wszystkich hotelach Accor – tłumaczy Antoine Dubois, Senior Vice President Marketing, Loyalty, Sponsorship & Guest Experience for Europe and North Africa w Accor.
Tegoroczna edycja ibis MUSIC objęła także aktywności na festiwalach Glastonbury w Wielkiej Brytanii i Tomorrowland w Belgii, gdzie marka umożliwiła festiwalowiczom możliwość bezpłatnego prysznicu w wybranych hotelach ibis, zależnie od dostępności. Poza festiwalami, ibis MUSIC będzie kontynuować swoją misję przez cały rok, organizując koncerty na żywo, sety DJ-skie i inne muzyczne inicjatywy w hotelach na terenie całej Europy.
W tym roku, z okazji 50-lecia marki, ibis planuje także wprowadzenie nowego programu wartości, wsparcia pracowników oraz specjalnej kampanii marketingowej. Pod marką ibis działa obecnie ponad 1270 hoteli w 70 krajach,
Dodaj komentarz