N.11 Apartamenty Mikołajki to nowy obiekt zarządzany przez firmę Dobry Hotel - właściciela marki Destigo Hotels. Obecnie Grupa zarządza 24 obiektami zlokalizowanymi na terenie całego kraju. N.11 Apartamenty Mikołajki to 40 apartamentów, położonych nad Jeziorem Mikołajskim, w bezpośrednim sąsiedztwie 5-gwiazdkowego Hotelu Mikołajki Leisure & SPA, z którym połączone są podziemnym łącznikiem.
- Otoczenie mazurskiej przyrody, możliwości rekreacji - od żeglowania, po zwiedzanie pobliskich atrakcji regionu - sprawiają, że Apartamenty N.11Mikołajki to idealne miejsce na wypoczynek, ale nie tylko, to także świetne miejsce dla tych, którzy lubią łączyć przyjemne z pożytecznym. W apartamentowcu mieści się sala konferencyjna, a w sąsiadującym z obiektem Hotelu Mikołajki centrum konferencyjne - idealna przestrzeń na organizację spotkań firmowych, szkoleń i warsztatów - mówi Leszek Mięczkowski,, właściciel i prezes firmy Dobry Hotel.
Goście Apartamentów N.11 Mikołajki mogą korzystać z udogodnień Hotelu Mikołajki Leisure & SPA - takich jak: bezpłatny dostęp do strefy basenowej i świata saun oraz możliwości wykupienia śniadań w formie bufetu śniadaniowego, skorzystania z oferty zabiegowej Spa Decus Aquae, wynajmu łodzi motorowej ze sternikiem, a także wstęp do klubu After Dark z barem, torem bowlingowym i bilardem, wynajem rowerów i program animacji dla dzieci w czasie wakacji i ferii.
Inwestorem Mikołajki Apartamenty podobnie jako hotelu jest trójmiejski deweloper INPRO. W nowej inwestycji znajduje się łacznie 105 apartamentów, z których część nabywcy przekazali w zarządzanie Destigo Hotels. Destigo Hotels - to nowa marka hotelowa, której właścicielem jest firma Dobry Hotel, specjalizująca się w zarządzaniu obiektami hotelowymi. Powstała 15 kwietnia 2004 roku. Zaczynała od zarządzania niewielkimi obiektami hotelowymi w Trójmieście. Obecnie Destigo Hotels ma w swoim portfolio 24 obiekty w największych miastach i regionach turystycznie - w Trójmieście, Jastarni, Mikołajkach, Kołobrzegu, Poznaniu, Wrocławiu, Warszawie, Krakowie i Zakopanem. Grupa stawia zarówno na promocję i rozwój marki własnej Destigo Hotels, jak i współpracę z globalnymi, międzynarodowymi sieciami poprzez umowy franczyzowe takimi jak Hyatt, Marriott i Wyndham.
Dodaj komentarz