Z-Factor i MICEview, dwie wiodące firmy specjalizujące się w analizie rynku dla branży spotkań, ogłosiły strategiczne partnerstwo, które ma na celu przedefiniowanie standardów i poprawę analizy rynku w branży spotkań w całej Europie.
Partnerstwo to łączy wiedzę i zasoby dwóch wpływowych graczy w celu stworzenia optymalnych ram dla benchmarkingu spotkań i wymiany danych. Wykorzystując swoje połączone siły Z-Factor i MICEview dążą do wzmocnienia zespołów ds. sprzedaży i zarządzania przychodami dostarczając kluczowych informacji, ostatecznie zwiększając efektywność i skuteczność ich działań.
– Jesteśmy podekscytowani, że możemy rozpocząć tę podróż z MICEview – powiedział Wojciech Liszka, właściciel i CEO Z-Factor. –To partnerstwo reprezentuje zbieżność naszego wspólnego zaangażowania na rzecz innowacji i najwyższej jakości w obsłudze branży spotkań. Razem jesteśmy gotowi wprowadzić nowe standardy i kształtować przyszłość analizy rynku spotkań w Europie.
Partnerstwo będzie polegać na wspólnym definiowaniu optymalnych zestawów danych, współpracy z kluczowymi interesariuszami oraz zapewnieniu zgodności z ramami prawnymi i standardami branżowymi. Ponadto, Komitet Sterujący składający się z przedstawicieli obu firm będzie nadzorował wdrażanie inicjatyw partnerskich.
– Współpraca z Z-Factor stanowi ekscytującą możliwość połączenia naszych sił i kompetencji w celu dostarczenia naszym klientom niezrównanej wartości – mówi Tobias Tegetmeyer, partner zarządzający w MICEview. – Pracując razem nad określeniem optymalnych zestawów danych i standardów branżowych, zamierzamy dostarczać dane, które będą wspierać świadome podejmowanie decyzji i sprzyjać rozwojowi w branży spotkań.
Dodaj komentarz