W trakcie konferencji InfoShare 2024, która odbyła się w dniach 22-23 maja w Gdańsku miała miejsce premiera książki „Podstawy nowoczesnego marketingu” Philipa Kotlera – guru światowego marketingu – w której jednym ze studiów przypadku jest Halo – marka hotelowa stworzona przez PHH.
„Podstawy nowoczesnego marketingu” to publikacja, która łączy teorię i praktykę biznesu, stanowiąc źródło wiedzy dla studentów, managerów i przedsiębiorców. Książka analizuje przypadki firm, które odniosły spektakularne sukcesy, zmieniając oblicze polskiego i światowego biznesu. Case study Halo, przygotowane przez Annę Izdebską Litefti, kierownik ds. marketingu, oraz Renatę Pawłowską-Maciak, dyrektor pionu handlowego PHH, szczegółowo opisuje proces rebrandingu i wprowadzenia na rynek nowej polskiej marki hotelowej.
– Udział marki Halo w książce „Podstawy nowoczesnego marketingu” oraz prezentacja jej sukcesów podczas konferencji InfoShare 2024 to znaczące osiągnięcia, które podkreślają innowacyjne podejście Polskiego Holdingu Hotelowego do rebrandingu i marketingu. Nasza firma z dumą wspiera rozwój polskich marek i przyczynia się do promocji polskiego rynku hotelarskiego na arenie międzynarodowej – podkreśla Renata Pawłowska-Maciak, Dyrektor Pionu Handlowego w PHH.
Książka „Podstawy nowoczesnego marketingu” została opracowana pod redakcją światowej sławy ekonomisty i guru marketingu prof. Philipa Kotlera we współpracy z Mariuszem Soltanifarem i Barbarą Mróz-Gorgoń. Publikacja ta jest praktycznym przewodnikiem po współczesnym marketingu, prezentując innowacyjne podejścia i sukcesy blisko 40 firm, w tym marki Halo.
– Halo to nowa marka hotelowa Polskiego Holdingu Hotelowego, która oferuje komfortowy wypoczynek w atrakcyjnych turystycznie lokalizacjach Polski. Obiekty Halo takie jak Halo Szczyrk, Halo Hel, Halo Toruń i Halo Szczecin łączą lokalny charakter z nowoczesnym designem, gwarantując międzynarodowy standard w konkurencyjnych cenach. Marka kładzie duży nacisk na budowanie relacji, celebrowanie codziennych chwil oraz współpracę z lokalnymi dostawcami – mówi Anna Izdebska-Litefti, kierownik ds. marketingu w PHH.
InfoShare to największa konferencja technologiczna i startupowa w Europie Środkowo-Wschodniej, przyciągająca co roku tysiące uczestników z całego świata. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad 150 prelegentów, którzy omawiali najnowsze globalne trendy technologiczne, innowacje w biznesie, sztuczną inteligencję oraz marketing przyszłości. Wśród gości specjalnych znalazły się takie autorytety jak Henrik Von Scheel, Jeff Gothelf oraz Natalia Hatalska.
Dodaj komentarz