Accor rozbudowę portfolio swojej lifestylowej i designerskiej marki TRIBE z segmentu midscale w Europie wraz z otwarciem TRIBE Riga City Centre z 81 pokojami w secesyjnej dzielnicy, pierwszego hotelu marki w krajach bałtyckich.
Filozofią założonej w 2017 r. w Australii TRIBE jest obietnica more for less („więcej za mniej”), a hotele marki wyróżniać ma odważny design skierowany do osób szukających stylowych i nowoczesnych przestrzeni w przystępnej cenie. Nowo otwarty hotel na Łotwie uzupełnia rosnące portfolio ponad 15 obiektów marki, od Perth i Bangkoku po Londyn i Paryż. Marka planuje dynamiczny rozwój, a w ciągu najbliższych pięciu lat szykuje otwarcie ponad 40 hoteli, z czego trzy czwarte w Europie. W najbliższych latach TRIBE otworzy także pierwsze hotele w Polsce.
W tym roku portfolio marki TRIBE w Europie zasilą hotele, takie jak m.in. TRIBE Paris Clichy i TRIBE Paris Pantis, a także TRIBE Manchester Airport, TRIBE Dusseldorf i TRIBE Budapest Airport, dołączając do otwartego w ub.r. TRIBE Budapest Stadiun. Na polską mapę hoteli marki dołączy TRIBE Kraków Stare Miasto, który otwarty ma zostać w 2025 r. na działce obok Mercure Stare Miasto, kolejny planowany jest w Warszawie.
– TRIBE to marka z niesamowitym potencjałem, szczególnie do rozwoju w Europie. Widzimy, że jest duże zapotrzebowanie na stylowe i nowoczesne hotele w przystępnych cenach. Dlatego w naszym portfolio skupiamy się na tworzeniu przestrzeni angażujących do społecznych interakcji. Wierzymy, że ta strategia przynosi korzyści nie tylko naszym gościom, ale i partnerom, gwarantując dodatkową wartość i jakość w segmencie hotelowych marek midscale – mówi Philippe Bijaoui, Chief Development Officer Europe North Africa Accor w dywizji Premium, Midscale & Economy.
Podobnie jak wszystkie hotele marki, TRIBE Riga City Centre (który wcześniej działał jako hotel Valdemars pod soft brandem sieci Choice Hotels - Clarion Collection) oferuje gościom szereg nowoczesnych udogodnień, a także dostęp do kosmetyków Kevin Murphy. – TRIBE Riga City Centre jest świadectwem naszego zaangażowania we wprowadzanie międzynarodowych trendów w zakresie lifestyle dla podróżnych nie tylko z Europy, ale z całego świata. Profesjonaliści, kreatywni twórcy, podróżnicy, goście poszukujący designerskich i funkcjonalnych przestrzeni na każdą kieszeń znajdą w hotelach TRIBE coś dla siebie. Dlatego wierzymy, że ten hotel podbije serca zarówno gości, jak i lokalnej społeczności swoją wyjątkową ofertą i klimatem – mówi Pauline Oster, TRIBE Vice President w Accor Europe & North Africa.
Łączenie lifestyle z designem i tętniącymi życiem przestrzeniami do pracy czy relaksu, które wspierają społeczne interakcje, jest kluczem TRIBE. Jednym z przykładów wdrożenia filozofii marki jest TRIBE Budapest Stadium, który wiosną tego roku otworzy skybar z widokiem na panoramę Budapesztu. Kolejnym – TRIBE London Canary Wharf, którego restauracja Feels Like June oferuje inspirowane Kalifornią doznania kulinarne.
W każdym hotelu marki znajduje się wspólny Social Hub dla osób podróżujących biznesowo w ramach popularnych ostatnio workations, a także szukających miejsca na relaks. Do dyspozycji gości są także kawiarnie, bar koktajlowy, automaty Grab & Go oraz różnorodne koncepcje restauracyjne TRIBE zależnie od lokalizacji.
Dodaj komentarz