W ostatni czwartek 7 września w hotelu Courtyard by Marriott odbyło się pierwsze z powakacyjnych szkoleń Akademii Hotelarza. Elżbieta Nitsze, dyrektor generalna Airport Hotel Okęcie, omawiała zagadnienia związane z organizacją pracy hotelu, motywowaniem pracowników i kierowaniem zespołem.
Podczas pierwszej części szkolenia poruszono tematy organizacji pracy hotelu a struktury zatrudnienia, optymalizacja kosztów zatrudniania i zarządzanie pracą działów hotelowych i gastronomicznych.
W części popołudniowej uczestnicy doskonalili swoje kompetencje z zakresu optymalnego układania grafików pracowników poszczególnych pionów hotelu, poznawali także najskuteczniejsze metody efektywnego motywowania i premiowania zespołu, a także skutecznego delegowania i systemów raportowania.
W poszkoleniowych ankietach uczestnicy bardzo wysoko ocenili zarówno poziom, jak i użyteczność przekazanej wiedzy.
Na kolejne szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza, tym razem poświęcone "Zyskownej gastronomii hotelowej" zapraszamy już w najbliższy czwartek.
Polecam poczytać – http://tryzyg.pl/
Trochę konkretów na temat organizacji imprez.
Można z tego wyciągnąć naprawdę dużo informacji.