Revenue Management w praktyce

W czwartek 8 grudnia odbyło się 16 i zarazem ostatnie w tym roku szkolenie z cyklu Akademii Hotelarza. Tym razem niemal 20 uczestników doskonaliło swoje kompetencje z zakresu praktycznego wykorzystania Revenue Management. Revenue management stosowany jest w hotelarstwie coraz powszechniej ze względu na skuteczność w podwyższaniu wyników finansowych. Jako narzędzie zarządzania RM został zapożyczony z lotnictwa pasażerskiego, gdzie również chodzi o to, by w jak najkrótszym czasie sprzedać jak największą liczbę miejsc i zmaksymalizować przychód. Trenerem podczas wtorkowego szkolenia była Agnieszka Kasprzak, jeden z najlepszych specjalistów z tej dziedziny w Polsce. Jest ona revenue managerem w Louvre Hotels Group. W hotelarstwie pracuje od 1990 roku, od roku 2005 zajmowała się wdrożeniem metod RM w Grupie Hotelowej Orbis jako Regionalny Revenue Manager. W kwietniu 2011 roku objęła stanowisko Revenue Managera w Louvre Hotels Group, obecnego w Polsce pod markmi hoteli: Golden Tulip, Campanile i Premiere Classe. Korzystając z ogromnej wiedzy i doświadczenia Agnieszki Kasprzak uczestnicy szkolenia mogli zapoznać się z niezbędnymi definicjami RM, podstawowymi wskaźnikami oraz zgłębić problem segmentacji, kanałów dystrybucji cenników. Potem nadeszła pora na warsztaty praktyczne podczas których uczestnicy doskonalili swoje umiejętności pracując na realnych przykładach. Uczestnicy w ankietach poszkoleniowych bardzo wysoko ocenili zarówno poziom merytoryczny warsztatów, jak i ich praktyczne zastosowanie. Na kolejne spotkania z Akademią Hotelarza zapraszamy już od lutego przyszłego roku. Już niebawem na www.akademiahotelarza.com poinformujemy o szkoleniach planowanych na I półrocze 2017.


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *