Autor: Wiktor Kołakowski
Z badań przeprowadzonych pod koniec czerwca na zlecenie ARC Rynek i Opinia wynika, że HRS jest obecnie najbardziej rozpoznawalnym serwisem rezerwacji hotelowych w Polsce. W porównaniu do podobnego badania z czerwca 2012 roku, świadomość marki HRS.pl wzrosła o 22 proc.
Celem badania była analiza świadomości marek internetowych systemów rezerwacji hotelowej w Polsce. Wyniki powstały na podstawie odpowiedzi 1004 respondentów w wieku 20-45 lat, mieszkańców Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia, Poznania, Gdańska i Szczecina, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy odbyli podróże prywatne lub służbowe.
HRS najbardziej rozpoznawalny?
Znajomość serwisu rezerwacji hotelowych HRS.pl zadeklarowało 98 proc. respondentów, 1/3 z nich wymieniała HRS spontanicznie. Pozycję lidera pod względem świadomości marki przez długi czas zajmował w Polsce serwis Booking, jednak według najnowszego badania został wyprzedzony przez HRS.pl. Spośród wszystkich badanych serwisów rezerwacyjnych, poza Booking i HRS.pl, znaczące zmiany świadomości marki zanotowała jeszcze tylko porównywarka cen hoteli Trivago.
Podejmując decyzję o wyborze serwisu internetowego, 7 na 10 badanych rozważa wybór HRS.pl. Liczba klientów serwisu HRS.pl systematycznie rośnie: z 4 proc w roku 2010 do 17 proc. w lipcu 2012, 25 w listopadzie 2012 i do 39 proc. w czerwcu 2013. – Te wyniki są bardzo optymistyczne. Świadczą o zaufaniu do marki, a t [...]
Udostępniono 30% tekstu, dostęp do pełnej treści artykułu tylko dla prenumeratorów.
Strefa prenumeratora
Wszyscy prenumeratorzy miesięcznika w ramach prenumeraty otrzymują login i hasło umożliwiające korzystanie z pełnych zasobów portalu (w tym archiwum).
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Wybierz prenumeratę papierową, albo elektroniczną. Czytaj tak jak Ci wygodnie.
Prenumerata HOTELARZA to:
- Pewność, że otrzymasz wszystkie wydania miesięcznika prosto na biurko, bądź swoją pocztę e-mail
- Dostęp do pełnych zasobów portalu www.e-hotelarz.pl (w tym archiwum wydań od 2005 roku, dostępne wyłącznie dla prenumeratorów)
- Specjalne zniżki na szkolenia Akademii Hotelarza i konferencje organizowane przez „Hotelarza”
- Wszystkie dodatkowe raporty tylko dla prenumeratorów
Prenumeratę możesz zamówić:
- Telefonicznie w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr 22 333 88 26
- Korzystając z formularza zamówienia prenumeraty zamieszczonego TUTAJ
Jeśli jesteś prenumeratorem a nie znasz swoich danych dostępu do artykułów Hotelarza, skontaktuj się z nami, bok@pws-promedia.pl
Nie polecam HRS .Zarezerwowałem sobie pokój w pensjonacie w dobrej cenie w Bydgoszczy w weekend .Następnego dnia dzwoni Pani z Niemiec z centrali HRS,że z tą ceną to pomyłka i pensjonat nie może mi takiej ceny dać,a tak woogóle to się pomylili z ceną. Czy to jest poważna firma ?
W Booking nigdy nie zdarzyła się taka sytuacja.
To jakiś żart chyba z popularnością HRS – u 🙂
Pracuje w hotelu i 80% rezerwacji to booking.com
Natomiast pod względem gościa najlepiej rezerwować na porównywarce http://www.traviboo.com